Suggesties en klachten
Klachtenprocedure
Wij horen graag van je wanneer je een klacht hebt over OnderdelenExpert. Klachten die je bij ons indient worden binnen 2 a 3 werkdagen beantwoord.
U kunt dan voor alle klachten betreffende OnderdelenExpert een mail sturen naar:
info@onderdelenexpert.nl.
Of u kunt uw klacht schriftelijk zenden aan:
OnderdelenExpert Klantenservice
Industriepark 20
5374 CM Schaijk
Als klachtenbemiddeling niet tot het gewenste resultaat leidt, is er een zogenaamd geschil ontstaan. Je kunt dit geschil voorleggen aan de rechter of aan de Geschillencommissie: www.sgc.nl of via webgate.ec.europa.eu/odr/ .
Suggesties
Help mee, de OnderdelenExpert zoekmachine en webshop te verbeteren.
Wat kunnen we voor dit artikel verbeteren? (Afbeeldingen, bewerken van de omschrijving, meer zoekbegrippen, ...)
Vergeet het artikel nummer of onderdeel nummer niet erbij te vermelden.
Alle suggesties kunnen worden gemaild naar info@onderdelenexpert.nl.